می توانید سلول های بنیادی جایگزینی برای پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید سلول های بنیادی جایگزینی برای پیوند کلیه

می توانید سلول های بنیادی درمان جایگزینی برای پیوند کلیه است؟ همانطور که همه ما می دانیم، پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، با این حال، تمام بیماران مناسب برای آن هستند، به طوری که مردم به دنبال برخی از جایگزین های دیگر. و سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از آخرین درمان نارسایی کلیه، آن را تبدیل به یکی از انتخاب های داغ برای این بخش از بیماران.
سلول های بنیادی چیست؟
درمان با سلول های بنیادی به سلول های بنیادی به مناطق آسیب دیده بروید و بازسازی سلول ها و بافت های جدید در شرایط مناسب است. در سال های اخیر، این درمان به طور گسترده ای به یک اثر کاملا بالقوه در ترمیم سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی کلیه ساختار طبیعی استفاده شده است که برای درمان بیماری های تنفسی، cerebropathy، بیماری های خونی، بیماری های کبدی، و غیره برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، درمان با سلول های بنیادی را نشان می دهد.
می توانید سلول های بنیادی درمان جایگزینی برای پیوند کلیه است؟
در مقایسه با پیوند کلیه، بزرگترین مزیت درمان با سلول های بنیادی است که می تواند رد سیستم ایمنی جلوگیری از، پس از آن می تواند اثرات درمانی شگفت انگیز برای این بیماران نارسایی کلیه تولید کند. فرض این است که سلول های بنیادی متعلق به پیوند سلول های بنیادی اتولوگ.
با توسعه تحقیق و پژوهش برای سلول های بنیادی و سلول های iPS، آن را ممکن است برای به دست آوردن سلول های بنیادی postembryonic از بدن خود بیمار است. سپس، این سلول ها به سلول های کلیه آسیب دیده افتراق. از آنجا که این سلولها از بیماران سرچشمه خود، بدن خود را این سلول ها حمله نمی کنند. بنابراین، بیمار نیاز نیست که در مورد رد نگرانی بیشتر.
کلید به گرفتن سلول های بنیادی موفق است برای انتخاب یک بیمارستان تخصصی بیماری های کلیوی. با کمک پزشکان حرفه ای و مرکز سلول های بنیادی، ما معتقدیم که بیمار می تواند ساختار کلیه خود را با موفقیت بازسازی. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: